Erőszakos Ropi

Megtörtént, vagy előre eltervezett cselekmények írásos emlékhelye.

Friss topikok

• Hahó Öcsi: @: persze, mert ez egy titkosírás :) mint a viasszal papírra írt szöveg, ez is látható lesz, ha k... (2010.08.10. 05:52) magánvélemény
  • huhuxxx: igen (2010.08.09. 22:37) Röpke Nadap
  • csebzon: de de. üvöltöttek hajnalban (mi is). csak biztos mélyen aludtatok :) (2010.08.08. 00:14) Toki (Tokaj,Hegyalja fesztivál 2010)
  • Yawe: Szép novella. Azt hiszem, tudom kitől van a tehetségem az íráshoz (és nem hinném hogy Anyutól). (2010.05.31. 15:44) izzik a tavaszi délután
  • Sleepy Claus: Galaktikus szám :) Én szóltam, hogy mindenki egy külön univerzum :D (2010.04.10. 16:40) kérdéses válasz

Linkblog

HTML

Toki (Tokaj,Hegyalja fesztivál 2010)

2010.07.27. 02:02 | Erőszakos Ropi | 2 komment

Érkezés.Döbbenet.Már ennyien?Sátorhelyválasztás,toszilinka fogyasztás,kukából bor kiszedés(élni tudni kell,na).Étkezés fürdőben.Azaz a mólón ahol fürödtünk,ugráltunk a vízbe.Ne csak együnk,igyunk is(újra)!Öreg pincészetben már várnak. iTTunk! 2D. A járda lehető legteljesebb szélességét kihasználva irány vissza lefeküdniÜljünkcsakleegypillanatra!!Hát én egy modell vagyok!Vagy bulémiás vagy mi!Hát itt hánytatom magam!!!....Valahogy mégis a sátorba kerültem..Egy nap kétszer ittasodni….

Kedd este ill. fél 2.Az egész nap egy várakozás volt.Kellemes reggeli kezdet a vécén,hátam mögött,seggem alatt tudva az előző napot.Aztán várni míg fölkelnek.Indulás! Irány az állomás..Várjuk a vonatot.Késik(mitnekünkkorfubuszsofőrjei!)Közben megállapítom Gabi arcán,hogy olyan,mint ahogy én érzem magam.Fáj a hasam.Megjött.Megyünk a vonattal.Szerencsen átszállunk.Van egy kis időnk. Járunk egyet.Megnézzük a csokigyárat.Jártunk egyet.A csatlakozás elment.Nem volt kis időnk.Várni.Aki átszáll, szálljon bét is.Elindul a vonat,megáll.Várunk.’sztán megérkezünk.Szép a Sárospataki vár.Old school főzött fagyi, alul csöpögő tölcsérrel,este 7-kor az ötkor záró cukrászdából 10 pont.Jövünk vissza.A vihar bemosta az esőt a sátorba.Vízágy új értelmezése.Takarítás,új ruhák beszerzés.Várakozás.Találka Szupival a sült krumpli vadásszal.Majd várakozás Gabiékra. Lefekvés.

Az első fesztiválnap.Míg a többiek kelnek benyomok egy Borsodit ¾ 7-kor.Kellemes mosolyt csalva a büfés lány arcára.Majd Bubóként „kérem a következőt!”.Strandoltunk egy rövidet.Meg iszogattunk előtte.Beatricével kezdtünk-ideális nyitóbanda-,aztán ettünk-ittunk.Densz a Zubolyon,laza riszálás a Tátrain,-utolsó két dal amit pont ismerek-,ugrálás a Tankcsapdán,levezetés Blind Myselfen.Kis dumcsi a folyóparton és 3-kor alvás.

Második nap már később kelek.9 körüli lassú ébredések.Indulás a város még nem ismert részére.Egy palack bor kalauzol minket.Először a Bodrog parton ücsörögtünk,majd a főutcán néztük a jövő-menőket.     5-től Rómeó Vérzik.Elvérzett.Csápolás +pogó a részünkről,csak a kötelező az övékről.(utóbb tudtam meg,hogy én a vége elött kimentem hányni).Egy kis hare hare után a hetedik mennyországból egy budapesti báron át eljutottam egy kiscsillagra.Kis dizsi(Groove Armada) és ennyi.

Péntek:Strandolunk egy hosszabbat, kis tollas,napozás.Na jó ebből elég!Menjünk inni. Most már 500/liter a bor amit veszünk.Iszogatunk.Eszegetünk.Egy kis halat,ha már folyópart!Idő van.Cadaveres. Attilánál laza pogó,részemről döbbenet. Az énekes a szomszédom!!!Utána irány Ladánybene.        ABF !!!       hopá-hopá-ugye-ugye. Watch My Dying b’meg Watch My Dying!!Ektomorf , Mantra,Visnu Project.A Mantrára és Visnura sikerült nagyot zúzni.Valószínüleg itt fáztam meg.Nagy királyság volt.Ahonnan gyerünk Motörheadelni.Nem az elejétől,de itt benne van minden egy nagy kanálban.We are Motörhead and We play RockandRoll !! Volt itt minden: táncos R’n’R,Killed by death,dobszóló,gitárszóló,régi és új.És sok ember.A Meshuggah kicsit olvasztottan öntötte a fémet felém ezért kitértem az útjából.Kis kóválygás után sör,part,alvás.

Ma egy kis séta a temiben.Aztán irány a fesztivál.Mi is volt ma?Magashegyi Underground,Péterfy Bori,Quimby(unalmas),Óriás,Copy Con, Isten Háta Mögött,Fish!,Ákos, tiszta intellektüel.Kis Epica,Ossian,Visnu project képviselte az egyszerűséget.Goldiera pedig  lóbáljuk kezünket-lábunkat tánc gyanánt.A Fish! valóban ahogy mondták a legforróbb geci bulit csinálták.

Sátorbontás.Szél.Nagyobb szél.Eső.Nagyobb eső.Indulás haza.

Idén is kicsit más volt.

A fesztivál a kultúrált jelzőt kapta tőlem az idén.Valahogy nagyobb területen helyezkedett el,nem volt annyira zsúfolt.A kempingben nem jártak pisálni a sátorhoz,sok zuhanyzó,WC, italvásárló hely,az emberek nem üvöltöttek hajnalban és teljesen jók voltak.

A A A A zenekarok elhúzták a nótáimat (Fish!,Tátrai,Depresszió,Zuboly,HS7,Magashegyi Underground,Péterfy Bori,Belmondo,Motörhead,Ossian…)

Sikerült négy nap alatt kétszer visszaöklendezni a fölösleget és volt két nap mikor kétszer is bepiáltam.

Micsoda sikerélményekkel tértem vissza!

HUHUXX

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csebzon 2010.08.08. 00:14:07

de de. üvöltöttek hajnalban (mi is). csak biztos mélyen aludtatok :)