Erőszakos Ropi

Megtörtént, vagy előre eltervezett cselekmények írásos emlékhelye.

Friss topikok

  • Hahó Öcsi: @: persze, mert ez egy titkosírás :) mint a viasszal papírra írt szöveg, ez is látható lesz, ha k... (2010.08.10. 05:52) magánvélemény
  • huhuxxx: igen (2010.08.09. 22:37) Röpke Nadap
  • csebzon: de de. üvöltöttek hajnalban (mi is). csak biztos mélyen aludtatok :) (2010.08.08. 00:14) Toki (Tokaj,Hegyalja fesztivál 2010)
  • Yawe: Szép novella. Azt hiszem, tudom kitől van a tehetségem az íráshoz (és nem hinném hogy Anyutól). (2010.05.31. 15:44) izzik a tavaszi délután
  • Sleepy Claus: Galaktikus szám :) Én szóltam, hogy mindenki egy külön univerzum :D (2010.04.10. 16:40) kérdéses válasz

Linkblog

HTML

izzik a tavaszi délután

2010.05.07. 21:07 | Erőszakos Ropi | 1 komment

Az ország választott.

Tűűűzforrónyári este őőőő nem az egy más.. szóval:kellemes, tavaszi napsütéses délután. Ebéd után jóllakottan nézünk ki a fejünkből és érezzük, hogy jó élni.

Indulok szelektálni,válogatni,választani.

 Fejemben a határozott elképzelés,mert  tudom mit akarok, eldöntöttem. Nincs lila köd és nem befolyásolnak külső tényezők.

 Lépteim vidáman caplatnak az úton, szinte fut velem a táj. A fák, madarak régi ismerősként intenek felém,s a virágok ontják rám illatukat.Körüllengedez, majd beszívódik bőröm pólusaiba,hogy jobbá tegye éltem. Mintha tudnák hogy amit teszek az a jövőt jelenti.

Választok.

 Megmutatom, hogy vagyok valaki, én döntök, nálam a választás joga és a helyeset választom. Látom, mások is jól választottak mosolygok rájuk, szinte érezni a távlatokat ameddig eljutunk majd együtt.

 Odaérek.

Határozott ember benyomását keltem. Nincs kecmec. A megfelelő helyhez állok. Kinyitom a zsákot kiveszem a műanyag flakont és a szelektív hulladéktároló megfelelő rekeszébe helyezem. Megtettem amit megkövetelt a haza.

Igen, hősnek érzem magam.

Én tettem a jövőért.

Na megyek haza…vagyis nem… mééég vaalaamii…JA persze!!parlamenti választásra is indultam! Deee hányas(bocsMiki) választási körzethez is tartozom?61 60 ? Tudja fene. Megkérdezem majd.És ott keresgélnek majd.Várakozok.Keresgélnek.Átmegyek majd másikba.Újra nevet mondok.Keresgélnek majd. Aztán ikszeljek valakire akitől használt kocsit se vennék? Felelős polgárként foglalkozzam az ország sorsával? Hol az ország mikor rólam van szó?ÁÁhh.Oly szép ez a mai nap.Hagyom a picsába.

 Az emberek választották a pártot,a hazát, a jövőt,a nagy szavakat?

Azok akik a ház elött kertet építettek, hogy szebb legyen a környék. Azok igen.Valóban pártolják a hazájukat ahol a jövőjük, és ezek nem nagy szavak.Ott a család, a szomszédok az emberek amit külső nyomásra nem lehet összetartani.

 És így a jövő sem veszik el

 HUHUXX

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eroszakosropi.blog.hu/api/trackback/id/tr441982620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yawe 2010.05.31. 15:44:13

Szép novella. Azt hiszem, tudom kitől van a tehetségem az íráshoz (és nem hinném hogy Anyutól).
süti beállítások módosítása