Erőszakos Ropi

Megtörtént, vagy előre eltervezett cselekmények írásos emlékhelye.

Friss topikok

  • Hahó Öcsi: @: persze, mert ez egy titkosírás :) mint a viasszal papírra írt szöveg, ez is látható lesz, ha k... (2010.08.10. 05:52) magánvélemény
  • huhuxxx: igen (2010.08.09. 22:37) Röpke Nadap
  • csebzon: de de. üvöltöttek hajnalban (mi is). csak biztos mélyen aludtatok :) (2010.08.08. 00:14) Toki (Tokaj,Hegyalja fesztivál 2010)
  • Yawe: Szép novella. Azt hiszem, tudom kitől van a tehetségem az íráshoz (és nem hinném hogy Anyutól). (2010.05.31. 15:44) izzik a tavaszi délután
  • Sleepy Claus: Galaktikus szám :) Én szóltam, hogy mindenki egy külön univerzum :D (2010.04.10. 16:40) kérdéses válasz

Linkblog

HTML

Lost

2009.08.16. 11:55 | Erőszakos Ropi | 3 komment

Immár eljött az idő, hogy az igazságra teljes fény derüljön.

Történt, ugyanis hogy azon a szilveszteri estén készült képek elvesztek. Ez már rég volt, de a történet itt még nem kerek. Azóta annyiban módosult a múlt, hogy a képek csak átalakultak emlékké és mint ilyen egyszerűen nem tud csak úgy elveszni. Pár morzsája azért még akad és ezúton osztom meg veletek:)

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eroszakosropi.blog.hu/api/trackback/id/tr891312611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hahó Öcsi 2009.08.16. 21:24:33

Egész életemben sajnáltam azokat a pillanatokat, amiket elképzeltem, de sohasem éltem meg, és még jobban sajnáltam volna azokat, amiket átéltem, de már senki sem emlékszik rá...
Később attól féltem, én is elfelejtem, szerencsére mindig volt, aki emlékeztetett ezekre...
... amíg a „semmi” nem ragadja el, addig létezik...

Yawe 2009.08.17. 22:41:37

Jó lett a Blog :)
Ezen a Szilveszteren, nem voltam >< De a képek jóról árulkodnak !
Remélem, ilyen jó lesz továbbra is a Blog :D
Yawe
U.I.:(Ha valaki nem tudná ki vagyok : Arabella ^^ )

huhuxx 2009.08.27. 22:30:56

kár,hogy nincs meg a többi kép.talán lenne közte használható...
süti beállítások módosítása