Erőszakos Ropi

Megtörtént, vagy előre eltervezett cselekmények írásos emlékhelye.

Friss topikok

  • Hahó Öcsi: @: persze, mert ez egy titkosírás :) mint a viasszal papírra írt szöveg, ez is látható lesz, ha k... (2010.08.10. 05:52) magánvélemény
  • huhuxxx: igen (2010.08.09. 22:37) Röpke Nadap
  • csebzon: de de. üvöltöttek hajnalban (mi is). csak biztos mélyen aludtatok :) (2010.08.08. 00:14) Toki (Tokaj,Hegyalja fesztivál 2010)
  • Yawe: Szép novella. Azt hiszem, tudom kitől van a tehetségem az íráshoz (és nem hinném hogy Anyutól). (2010.05.31. 15:44) izzik a tavaszi délután
  • Sleepy Claus: Galaktikus szám :) Én szóltam, hogy mindenki egy külön univerzum :D (2010.04.10. 16:40) kérdéses válasz

Linkblog

HTML

Aug20

2009.08.21. 02:42 | Erőszakos Ropi | 1 komment

Most is könnyes szemmel írom a sorokat, nah nem mintha valami mély érzelmi síkon akarnék tovább haladni, mind inkább az allergiám lett úrrá rajtam ezen a napon. Ez azért tegyük hozzá, hogy számomra meghatározó tény, mely mostmár kellemetlen folyamattá válik lassan. Noh de fontosabb a dátum a kenyér s’ mások ünnepe is, midőn meglátogattuk fél csapattal azt a bizonyos tűzijátékot. A vegyes érzelem már sablon, így inkább jónak mondanám az/ezen rendezvényt, bár a viszonyítási alap nekem az „elázós” nap volt. A végső ítéletem viszont vitathatatlanul a rövid szóra esik, én így éltem meg ezt a produkciót. Tessék, lássék, vita tárgyává teszem. Kezdődött az esemény (nem vagyok rendőr) (tudom, vicces sem) azzal, hogy Fütyit rendesen meg lett kopaszítva. Ezen tett után megszokott késéssel ám, de majd maradéktalanul el- és átéltük a mutatványt – gondolok itt a fő eseményre – és tova száguldoztunk a …de hova is menjünk most…

Nem is kérdés, hát a Szimplááábaaa. Hiszen itt van egy köpésre. Várakozás, telefon, miegymás (persze a képi illusztrációkban lesz részed alább) után szedtük is a lábunk is a kihelyezett cél felé…

Itt megszakad a történet, ahogy a képek is eddig készültek…

Folytassátok Ti, hogy hogy is történt, és egyáltalán…

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eroszakosropi.blog.hu/api/trackback/id/tr231326886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yawe 2009.08.21. 12:38:47

Hali !
Jók lettek a képek ! ( a Tiétek mindenesetre ! )
Yawe (Arabella)
süti beállítások módosítása